​


سنگ پای ped egg دارای موتور چرخشی بسیار قدرتمند با 2000 دور در دقیقه است که سری تعبیه شده بر روی دستگاه را برای انجام عمل سنگ پا با سرعت مناسب میچرخاند. این دستگاه سنگ پا به گونه ای طراحی شده است که تنها با استفاده از باطری های قلمی موجود در بازار قابل راه اندازی است. شما میتوانید از این محصول برای تمیز کردن و از بین بردن پوست های مرده و ترک های کف پای خود استفاده نمائید.

​

 

طراحی آرگونومیک این دستگاه به گونه ای است که به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد و قادر خواهید بود به راحتی از دستگاه استفاده نمائید.غلطک این سنگ پا از سنگ بسیار زبر و با مقاومت بالا ساخته شده است.این دستگاه علاوه بر باطری دارای شارژر همراه نیز می باشد که میتوانید از آن برای شارژ باطری های شارژی استفاده کنید. پکیج ارسال شده برای شما متشکل از یک دستگاه سنگ پا، یدک سری قلطکی زبر ، و شارژر یو اس بی می باشد.

​

 

این دستگاه با خاصیتی که دارد باعث از بین بردن پوسته های اضافی کف پا و اطراف پا می شود و به پا لطافت و زیبایی می بخشد.دستگاه حرفه ای پدیکور  یک دستگاه با کیفیت اورجینال است که می تواند در کمترین زمان ممکن مشکل زبری و پوسته های کف پا و همچنین ناصافی ها کف پا را از بین ببرد.دستگاه دارای موتور چرخشی با یک عدد سنگ سوهان غلتکی است


​


بهترین زمان استفاده از این سنگ پای اتوماتیک بعد از حمام است. بعد از استحمام چون پوسته های پا نرم شده اند به راحتی توسط سنگ پا جدا می شوند.برای کار با این دستگاه سنگ پا برقی کافی است پس از استحمام دستگاه را روشن کرده و کف پا و اطراف پا بکشید.تا تمامی پوسته های اضافی و مرده را از بین ببرد و پس از آن کرم مرطوب کننده استفاده کنید.با چند بار استفاده از این دستگاه کف پای نرم و لطیفی خواهید داشت و از آن لذت خواهید برد.

 

​


دستگاه پدیکور  در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی استفاده می شود و شما نیاز نیست وقت و هزینه خود را صرف رفتن به این مراکز کنید.این سنگ پا علاوه بر انجام عمل سنگ پا زدن، به راحتی کار دستگاه پدیکور و مانیکور را نیز برای شما انجام می دهد که این امر سبب کاهش هزینه های فردی شما نیز میگردد.

​