زیرانداز ضد آب HOMETEX

همه آدم ها به نوعی عاشق سفر هستند و در این شکی وجود ندارد. اما بعضی از افراد سفر در طبیعت و ماجراجویی را به اقامت در یک مکان مشخص ترجیح میدهند. در این شرایط داشتن اقلام و لوازم سفر به طور کامل از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است به طوری که شاید اگر فقط یک مورد را همراه نداشته باشید دچار سختی های بسیاری شوید.

یکی از مهم ترین اقلامی که برای کوچکترین سفرها هم مورد نیاز میباشد ، یک زیر انداز مناسب است. مناسب بودن از این لحاظ که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید به راحتی روی آن بنشینید و از حضور در طبیعت لذت ببرید. از لحاظ کیفیت ساخت هم باید مناسب باشد که در برابر استفاده در سطوح مختلف و شستشوهای متعدد دچار مشکل نشود. محصولی که امروز به شما ارائه میدهیم تمامی چیزهایی که مورد نیاز شماست را در نظر گرفته است.

این زیرانداز 10 نفره ساخت برند HOMETEX است و کاملا ضد آب میباشد. شاید بارها پیش آمده که خواستید جایی به پیک نیک بروید ولی به دلیل خیس بودن چمن دچار مشکل شده باشید که ضد آب بودن این محصول کاملا این مشکل را حل کرده است. این زیرانداز به همراه یک کیف شکیل و هم طرح خود زیر انداز ارائه میشود که در حمل آن هم مشکلی نداشته باشید.

طول این زیر انداز 180 سانتیمتر و عرض آن برابر با 150 سانتیمتر است که آن را مناسب برای استفاده 10 نفر میکند. همچنین کیف آن ابعادی معادل 35x24x8 سانتیمتر دارد. این محصول در رنگ ها و طرح های متفاوت قابل تهیه میباشد و جنس آن از پارچه شمعی سه لایه روکش شده است. این کالا وزنی تنها معادل 430 گرم را دارد و بسیار سبک است و به همراه کیف با کیفیت ارائه میشود. این زیرانداز مناسب برای سفر ، کمپینگ ، پیک نیک ، استفاده به عنوان روفرشی و ... است.

قیمت این محصول 120000 تومان میباشد