خرید پستی فرچه چند منظوره مخزن دار | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید
فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 مارکت شاپ فروشگاه اینترنتی تک شاپ 2021 فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 مارکت شاپ فروشگاه اینترنتی تک شاپ 2021 فروشگاه اينترنتي تک شاپ 91 مارکت خريد پستي گلدان با آبپاش طرح ابر خريد اينترنتي خريد ارزان,فروشگاه اينترنتي تک اي شاپ - ورزشي و سرگرمي,فروشگاه اينترنتي تک مارکت – فروشگاه اينترنتي تک مارکت,فروشگاه اي تک شاپ,توليدات ايرانيان ,گوشي‌ شاپ مرجع تخصصي گوشي موبايل، تبلت و گجت, فروشگاه اينترنتي آي تک شاپ بهترين محصولات روز., فروشگاه اينترنتي تک اي شاپ وابسته به تک فيس - اسپيکر, فروش آنلاين انواع مانيتور، تلويزيون، پايه ديواري (براکت) قطعات., فروشگاه ساز پروفي شاپ { اپ موبايل+هاست نامحدود+درگاه آماده}, فروشگاه اينترنتي تک شاپ 91 مارکت, فروشگاه اينترنتي ايراني-فروشگاه اينترنتي تک شاپ 91, ساعت ديواري طرح ماهيتابه لنديکا, فروشگاه-تک شاپ - سايت دانلود آهنگ, فروشگاه اينترنتي تک شاپ 91 مارکت,بيشتر?,,All,My saves,گوشي‌ شاپ مرجع تخصصي گوشي موبايل، تبلت و گجت,Apple,Samsung,Sony,Xiaomi Mi فروشگاه اينترنتي تک سبد,فروشگاه اينترنتي مي شاپ,Images of فروشگاه اينترنتي تک شاپ,See more images of فروشگاه اينترنتي تک شاپ,فروشگاه اينترنتي تيك تك شاپ,فروشگاه اينترنتي زنبيل تضمين بهترين خريد اينترنتي,فروشگاه اينترنتي مديسه - لباس، لوازم آرايش، موبايل و سوپرمارکت,يورمد فروشگاه اينترنتي لباس خريد اينترنتي لباس,فروشگاه بانه شاپ - فروش مستقيم و بدون واسطه محصولات .,فروشگاه اينترنتي ديجي‌کالا,محصولات – فروشگاه اينترنتي شاپ کالا,فروشگاه اينترنتي تک اي شاپ خريد محصولات با کيفيت و ارزان .,فروشگاه اينترنتي تک سبد,فروشگاه اينترنتي تک شاپ - Image Results,More فروشگاه اينترنتي تک شاپ images,فروشگاه بانه شاپ - فروش مستقيم و بدون واسطه محصولات شهرستان بانه,فروشگاه اينترنتي تک تاز شاپ,فروشگاه اينترنتي مي شاپ,فروشگاه اينترنتي زنبيل تضمين بهترين خريد اينترنتي,فروشگاه تخصصي الکترونيک ECA,فروشگاه اينترنتي ديجي‌کالا,گوشي‌ شاپ مرجع تخصصي گوشي موبايل، تبلت و گجت,فروشگاه اينترنتي مديسه - لباس، لوازم آرايش، موبايل و سوپرمارکت, فروشگاه اینترنتی میهن استور , فروشگاه اینترنتی سبزگستر , فروشگاه اینترنتی دایان شاپ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه عروس ,
فرچه چند منظوره مخزن دار
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی

فرچه چند منظوره مخزن دار

آیا برای شما هم پیش آمده که در خانه حین شست و شو نیاز به شست و شوی عمیق تری داشته باشید!؟ یا در موقعیتی فوری و ضروری خارج از خانه که دسترسی به وسیله شوینده و مواد تمیز کننده ندارید؛ بخواهید در کمترین زمان ممکن شست و شویی کامل را انجام دهید!؟ اولین وسیله ای که ذهنمان میرسد اسکاچ و مایع ظرفشویی است! اما این دو وسیله همیشه در دسترس ما نیستند و از نظر نتیجه کار هم همیشه تمیزی کامل را به ما نمیدهند! بارها شده که وقتی سر کار یا داخل ماشین خود هستیم چیزی روی لباس یا کفشمان ریخته و لکه به وجود آمده سریعا نیاز به تمیزی دارد؛ و یا داخل خانه کثیفی تا عمق وسایل پلاستیکی و چوبی مان نفوذ کرده و تنها با اسکاچ معمولی نمیشود عمیق تمیز کرد!

محصولی که در تصویر میبینید فرچه چند منظوره مخزن دار است. فرچه ای کاملا متفاوت با اسکاچ های معمولی و حتی باقی فرچه های موجود در بازار؛ هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت! همانطور که از ظاهرش پیداست کاربردهای زیادی در موقعیت های مختلف دارد، که با توجه به قابل حمل بودنش یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در محل کار یا خودرو شما میباشد. در مقایسه با باقی فرچه ها که نیازمند دسترسی جداگانه به مایع شست و شو هستند، این فرچه کاملا بی نیاز از این موضوع است؛ چرا که مخزن دار است و با توجه به حجم و ظرفیت این مخزن، با یک بار پر کردنش میتوانید بارها استفاده اش کنید. و نکته قابل توجه دیگری که در ادامه ذکر خواهد شد از یک نظر کاملا در راستای کسانی، با توجه به حساسیت های پوستی و یا شرایط اب و هوایی نیازمند پوشیدن دستکش، تنظیم دمای آب و یا استفاده از مایع شوینده با برند خاصی حین شست و شو هستند و در کل در راستای راحتی بیشتر و کاربردی بهتر طراحی شده است. دسته دار بودن این فرچه شما را از هرگونه پرهیز از برخورد آب و مایع شوینده به دستان شما جلوگیری میکند. من باب این طراحی شما شست و شوی جزئی تری نیز خواهد داشت، برای مثال برای پاک کردن لکه ی ایجاد شده روی لباس نیازی به شستن کل لباس ندارید و فقط آن بخش کثیف شده را تمیز خواهید کرد.

از طراحی و کیفیت جزء به جزء این محصول میتوان به جنس جنس سیلیکونی این کالا جهت راحتی بیشتر اشاره کرد. و نکته ای که در رقبای این محصول نمیتوانید مشاهده کنید ضد بو بودن فرچه است! طول این فرچه 8.5 سانتی متر است و در ابعاد 24 در 4 سانتی متر طراحی شده است.

قیمت این محصول 160000تومان



قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی